Emne: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Fre Mar 19, 2010 1:23 am
William:
William er kendt for sin evne til at ligge sig til at sove i alle de favne han komme op i. Han ligge på maven og falder så i søvn. Han er en meget mild og rar bamse. Med et store hjerte hvor der er plads nok til alle dem han kan lide. William er optimal avls han, fordi han er så nem. Altså han laver ikke ballade eller bide uden det er for sjovt.Bider han for sjov slikker han altid lige efter for at sige undskyld. William er den optimale førstegangs ilder og han har bare været nem hele vejen igennem.
Emma:
Emma er den lille blide pige der trisser rundt for sig selv. Hun er meget kontaktsøgene og elsker at være midtpunkt i hele forsamlingen. Kys og kærlighed er noget man får masser af hos Emma. Hun kan næsten ikke stoppe igen når først hun få lov. Emma har en flot stamtavle med 8 led og har både chokolade og sort/ vildtfarvet i tavlen
Williams far var angora og hans mor halv angora og Emmas far er ½ Angora.Så det er i deres blod. Så håber jeg bare der kommer nogle små angora dyr ud af det Emma og William er sat sammen for at især lave chokolade. De har begge to både sort og chokolade linjer i deres stamtavle.
Af faver forvendter jeg : Chokolade solid/self - Black Solid/self - Black sable/sable
Mine vendtelister er fyldt!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Apr 04, 2010 9:54 pm
D 04/04-10 Emma gik tom første gang. Hun bliver parret op igen fra i morgen og vil havde termin omkring den 17 - 18 maj plus minus
Sidst rettet af Black Diamond Man Apr 05, 2010 9:37 pm, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Man Apr 05, 2010 3:26 pm
Held og lykke med hende Det er godt nok nogle skønne totter
Min Trunte er jalou over at Emma skal parres med William Og Lucifer er jalou på William
Altså... Mine små jalou dyr
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Man Apr 05, 2010 3:35 pm
Hæhæ ok, Tak.. Jamen William er også en dejlig dreng skulle jeg hilse og sige. Og Emma er bare det kærligste kæledyr jeg har ejet. Hun skal kysse hele tiden..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Man Apr 05, 2010 3:38 pm
Black Diamond skrev:
Hæhæ ok, Tak.. Jamen William er også en dejlig dreng skulle jeg hilse og sige. Og Emma er bare det kærligste kæledyr jeg har ejet. Hun skal kysse hele tiden..
Der er simpelthen så dejligt når de vil ligge og mysse
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Man Apr 05, 2010 3:42 pm
Jamen efter Emmer er kommet over sin hvalpe periode er hun bare blevet det mest kærlige dyr. Hun er sådan en fantastisk lille pige. Og hun har taget sin fars hjerte med storm det lille pus. William er også en dejlig og meget mild dreng. Han er sådan en rigtig hygge dreng på næsten 1700g. Og så kan man virkelig se på ham han har angora gener. Han har MEGET lang pels, men ikke lang nok til at være angora. Men det bliver bare så godt hvis de får nogle hvalpe de to her, det er jeg helt sikker på.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Man Apr 05, 2010 3:48 pm
Black Diamond skrev:
Jamen efter Emmer er kommet over sin hvalpe periode er hun bare blevet det mest kærlige dyr. Hun er sådan en fantastisk lille pige. Og hun har taget sin fars hjerte med storm det lille pus. William er også en dejlig og meget mild dreng. Han er sådan en rigtig hygge dreng på næsten 1700g. Og så kan man virkelig se på ham han har angora gener. Han har MEGET lang pels, men ikke lang nok til at være angora. Men det bliver bare så godt hvis de får nogle hvalpe de to her, det er jeg helt sikker på.
Jeg tror helt sikkert også at de bliver nogle dejlige hvalpe Med det smukkeste udseende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Lør Apr 17, 2010 8:51 pm
Jeg ville lige ligge lidt billeder af Emma som hun ser ud lige nu, med hendes lille runde mave. Man kan godt sige hun er små fed i forvejen jo. Det har hun altid været. En ny hval i brun måske
Hun vejet ved parringen d 5/4 - 1152g Hun vejer her til aften 1114g. Men dertil skal det siges at hun gik i løb meget hurtigt efter sin første gravidlitet. Hvor hun var helt oppe på 1291 til sidst i perioden. Emma har termin den 17/5- 2010
Emma i dag
Fra siden
Og så lige et lille profil billede af hende :love:
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Lør Apr 17, 2010 9:19 pm
Altså nu har hun jo termin samme dag som min Bindi og der er altså ingen synlige tegn på drægtighed hos min Bindi og det er der heller ikke hos Emma
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Lør Apr 17, 2010 10:08 pm
Næ men der er så også omkring 4 uger endnu jo. Så der kan jo ske meget endnu.
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Lør Apr 17, 2010 10:26 pm
Ja der sker heldigvis meget på 4 uger :happy:
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Lør Apr 17, 2010 11:01 pm
EJ HUN ER SÅ FLOT
krydser fingre for at det går bedre denne gang!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Apr 18, 2010 9:42 am
Tak.. Vi tager hende med ned til min veninde Anitta (Playfull-Ferret) på Tirsdag. Så får vi undersøgt det nærmer hæhæ. Ved ikke om man overhovdet kan sige noget med sikkerhed endnu. Men om ikke andet så få vi en snak om det der
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 11:40 am
Emma føder. 5 hvalpe nu. Og der er flere derinde
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 11:47 am
det er bare så fedt. endnu engang tillykke mormor Maria
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 11:53 am
Tak.. Jeg er helt oppe på en lille sky. Emma klare det bare til UG.. Og de er helt som de skal være alle sammen. Vi havde en oppe før, det var en dreng
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 11:55 am
Black Diamond skrev:
Tak.. Jeg er helt oppe på en lille sky. Emma klare det bare til UG.. Og de er helt som de skal være alle sammen. Vi havde en oppe før, det var en dreng
åhhhh :love: :love: :love: :love: :love: :love:
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 12:16 pm
Endnu engang tillykke. :happy: Ja det bliver spændende hvor mange der kommer.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 12:24 pm
Tak.. Vi vendter spændt. Det hele går godt. Der er lige kommet en til
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 12:27 pm
Black Diamond skrev:
Tak.. Vi vendter spændt. Det hele går godt. Der er lige kommet en til
sikke da hun kan poppe dem ud nu der først er gået hul på bylden...hihi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 12:30 pm
Ja, 5 er der nu :wow: De er meget store og virker helt fine alle sammen..
Daisy Opdrætter
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 12:31 pm
Black Diamond skrev:
Ja, 5 er der nu :wow: De er meget store og virker helt fine alle sammen..
hvor er det bare skønt..... :love:
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 12:54 pm
Hvor er det dejligt...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 1:45 pm
Så har vi vejet de første 5.. De vejer 9,11,11,11,11 g. Og der er flere der inde. Alle velskabte og livlige.. Vi lover at ligge lidt billeder i aften af dem. For vi mister nok vores internet kort i morgen. Men får det tilbage i løbet af næste uge.. takket være en sød veninde
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma Søn Maj 16, 2010 3:13 pm
Tillykke med dem.. STORT tillykke
Det har i da ventet længe på. Og hold da op nogle store hvalpe. Glæder mig til at høre det endelige resultat. Man må da sige at Emma og Kaya kan finde ud af at lave hvalpe
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma