Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Angoraferretry William & Angoraferretry Emma

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous

Angoraferretry William & Angoraferretry Emma - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma   Angoraferretry William & Angoraferretry Emma - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 3:17 pm

Ja de er bare fantastiske begge to. Jeg er så stolt over dem. De har virkelig vist sig at være alt det jeg drømmte om. :wow:
Det er dejligt det gik så godt for både mig og Anja. Nu skal mine bare overleve de første par dage.. Det vil jeg gøre alt for de også gør Tongue
Tilbage til toppen Go down
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Alder : 36
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

IndlægEmne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma   Angoraferretry William & Angoraferretry Emma - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 3:26 pm

Ja, det er bare super godt gået Smile

Skal lige høre, mener du ikke at der er 6 hvalpe? Bare fordi du skrev der var 5, og så kom der en mere? 6 er jo bare endnu mere fantastisk. :colgate:
http://www.ferretsofmilkyway.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma   Angoraferretry William & Angoraferretry Emma - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 6:56 pm

Nej der er 5 lige nu. Robert havde talt dem til 6 først, men de 3 af dem lå i en klump og så fik han talt den ene to gange. Men men da jeg kigger efter, kan jeg se der kun er 5. Men de er fine og de har det stadig godt. Indtil nu kan jeg se der er to drenge og 1 pige. Hun er den lille af dem på 9g. Meget fin lille pige. De har lyserøde og sorte næser.
Vi kan ikke få lov at komme til at kigge dem ordenligt, for Emma er bare en høg over dem. Hun tror vi hugger dem, og bliver ved med at tro vi gemmer nogle for hende. Så vi holder os i ro resten af aftenen og så kigger vi dem ordenligt igennem i morgen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Angoraferretry William & Angoraferretry Emma   Angoraferretry William & Angoraferretry Emma - Page 2 Icon_minitime

Angoraferretry William & Angoraferretry Emma
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Nitro og AngoraFerretry Yabago Chocolat Pure
» Angoraferretry's Kaya & Neelix of MF-Ferrets' Kuld A 2010
» Efterlysning- William er væk :'(
» Emma gik tom
» Emma fylder 2 år!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum