Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 4:26 pm
Jeg tænkte på.
Eftersom Mailo jo er en voldtægtsforbryder .. Hvordan ville det så gå, hvis jeg får en tæve? (hvis!!) Vil han så også voldtage hende? eller hvordan? Og hvad skal jeg gøre ved det, hvis det er?
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 5:48 pm
Nu har vi jo Balou, der har lidt de samme tilbøjligheder, og han er efter vores tøsser når de går i løb. Han opfører sig som en viril han og kan ikke gå sammen med dem. Tilgengæld kan han uden problemer gå sammen med dem når de ikke er i løb.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 5:57 pm
ilderbanden skrev:
Nu har vi jo Balou, der har lidt de samme tilbøjligheder, og han er efter vores tøsser når de går i løb. Han opfører sig som en viril han og kan ikke gå sammen med dem. Tilgengæld kan han uden problemer gå sammen med dem når de ikke er i løb.
Altså nu spørger jeg dumt, fordi jeg ikke ved det.
Men hvad gør det ved hende, hvis han voldtager dem? .. altså, de begge er kastreret/sterilliseret? Men så ville vi skulle skille dem ad, når hun går i løb. nedtur.
ilderbanden Opdrætter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:02 pm
stubba skrev:
ilderbanden skrev:
Altså nu spørger jeg dumt, fordi jeg ikke ved det.
Men hvad gør det ved hende, hvis han voldtager dem? .. altså, de begge er kastreret/sterilliseret? Men så ville vi skulle skille dem ad, når hun går i løb. nedtur.
Der er ingen dumme spørgsmål.... Jeg tror vi er nogle af dem der har stillede flest spørgsmål...
Men hvis tæven er i løb, og Mailo hopper på hende vil hun nok gå ud af løb igen, så hvis du vil have hvalpe skal du skilde dem ad, når hun begynder at gå i løb, og så kan de nok ikke gå sammen før efter at hvalpene blive gamle nok til at kunne lege med de store.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:12 pm
jeg er ikke interesseret i at få hvalpe
Og mailo er jo kastreret? .. men voldtager stadig Og hvis hun bliver steriliseret? .. ( okay, jeg er ikke HELT inde i det der med tæver der går i løb og sådan)
men tænker bare, at når han er kastereret. så kommer der jo ikke hvalpe ud af det, højest et godt knald haha.
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:14 pm
Jeg tror ikke din tæve vil mene det er et godt knald.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:16 pm
FerretParadise skrev:
Jeg tror ikke din tæve vil mene det er et godt knald.
Ej, det var også bare for at skrive noget :b hehe.
men altså, der vil jo ikke komme hvalpe ud af det. og hvis hun nu bliver steriliseret. Vil han så hoppe på hende? .. Når nu han hopper på Rofus? :b
ilderbanden Opdrætter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:26 pm
Det er jo svært at sige... Jeg kan kun sige at Balou godt kan lade vores tæver være når de ikke er i løb, men han bruger jo også sig bollebamse og hopper heller ikke på vores hanner mere.
En tæve der er steriliseret går ikke i løb...
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:43 pm
Hvis du på forhånd ved at han vil voldtage en tæve så siger det vel sig selv at det vil være rigtigt synd at få en tæve og sætte dem sammen...!
Men du kan jo prøve at besøge nogle med steriliserede tæver og se om han er interesseret der, hvis han ikke er så kan det jo være at du bare skal prøve at finde en der allerede er snittet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:48 pm
I øvrigt tænker jeg at det er muligt at et implantat vil kunne afhjælpe problemet med at han hopper på andre.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:57 pm
Anne skrev:
Hvis du på forhånd ved at han vil voldtage en tæve så siger det vel sig selv at det vil være rigtigt synd at få en tæve og sætte dem sammen...!
Men du kan jo prøve at besøge nogle med steriliserede tæver og se om han er interesseret der, hvis han ikke er så kan det jo være at du bare skal prøve at finde en der allerede er snittet.
Jeg ved jo ikke om han vil voldtage tæver
jeg har kun hanner.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:58 pm
ilderbanden skrev:
Det er jo svært at sige... Jeg kan kun sige at Balou godt kan lade vores tæver være når de ikke er i løb, men han bruger jo også sig bollebamse og hopper heller ikke på vores hanner mere.
En tæve der er steriliseret går ikke i løb...
Men en steriliseret tæve .. kan godt blive falsk drægtig? (igen ved jeg intet)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:58 pm
Hvorfor giver du ham ikke et implantat så han kan komme lidt ned på jorden, det er da synd for alle at blive voldtaget, uanset køn.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 6:59 pm
Nej en steriliseret tæve kan ikke blive falsk drægtig.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 7:01 pm
men en tæve kan blive falsk drægtig inden hun bliver steriliseret og så forsvinder det ikke når man steriliserer hende (altså gradvist selvfølgelig, men ikek sådan lige med det samme, det vil gå ligesom hvis hun ikke var steriliseret med varigheden efter min erfaring, bortset fra hun ikke går i løb igen). Men er hun steriliseret på forhånd, så nej.
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 7:04 pm
Anne skrev:
Hvorfor giver du ham ikke et implantat så han kan komme lidt ned på jorden, det er da synd for alle at blive voldtaget, uanset køn.
det er heller ikke alle der bliver voldtaget? .. Han har bare gjort det ved Rofus 3-4 gange.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 7:06 pm
Du skriver at han er en voldtager og det er det problem jeg forholder mig til. Var han min han, der længe efter kastration stadig havde de lyster, så gav jeg ham et implantat.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 7:08 pm
og med "det er synd for alle at blive voldtaget" mener jeg at det er BÅDE synd for de hanner du har nu, og en eventuel tæve. Der er vist ikke nogen der synes den slags er sjovt.
Julias Alma blev engang voldtaget af en andens ilder i bagen, sådan at tarmen hang ud af hende og hun måtte på smertestillende bare for at kunne komme på bakken. Det er worst case, men det kan altså ske. Og selv om det ikke går så galt, så gør det ondt på den ilder det går ud over, hvis han trænger ind, med mindre det er en tæve i fuld løb (han ville nok være en glimrende v hob).
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 7:18 pm
Ej. men det er jo ikke rigtig voldtage. eller jo det er det nok. men det er jo både på siden af rofus og sådan. så tror ikke helt han forstår hvad 'han skal'.
og det er jo først nu han er begyndt at gøre det (altså indenfor den sidste stykke tid) ..
men spørgsmålet gik mere ud på med en tæve
og det er super at vide alt dette
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 7:54 pm
Nu har han jo mødt Venus. Var han efter Venus på nogen måde? Eller Mikka? Det mener jeg ikke at han var, så jeg tror det ikke Men man kan jo selvfølgelig aldrig være sikker ..
Jeg vil gerne komme fordi med en tæve eller to en dag?
Stubba Stifter
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 8:04 pm
bawa skrev:
Nu har han jo mødt Venus. Var han efter Venus på nogen måde? Eller Mikka? Det mener jeg ikke at han var, så jeg tror det ikke Men man kan jo selvfølgelig aldrig være sikker ..
Det må du gerne for det skal vel være på hjemmebane? men mener heller ikke han var efter venus.
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 8:29 pm
stubba skrev:
bawa skrev:
Det må du gerne for det skal vel være på hjemmebane? men mener heller ikke han var efter venus.
Det var han ikke, Venus var efter ham .. Hun er en lille rabbenskralde
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Mailo som voldtager Søn Maj 30, 2010 8:33 pm
Jo, på hjemmebane er det bedst :happy: Og ja, Venus er en værre én ..
Men jeg vil gerne komme forbi en dag med en af tøserne Kunne jo køre med Marianne en gang hvor hun skal golfe
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Mailo som voldtager Man Maj 31, 2010 12:51 am
bawa skrev:
Jo, på hjemmebane er det bedst :happy: Og ja, Venus er en værre én ..
Men jeg vil gerne komme forbi en dag med en af tøserne Kunne jo køre med Marianne en gang hvor hun skal golfe
Tirsdag skal jeg golfe
Julie Stuhr Hvalp
Antal indlæg : 144 Alder : 35 Bopæl : Nykøbing F Antal Ildere : 3
Emne: Sv: Mailo som voldtager Man Maj 31, 2010 8:42 am
Måske er det bare Rofus han har kastet sin kærlighed på