Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 6:20 pm
ja. Hvilken slags foder får jeres dyr? - og hvorfor?
Mine får lidt en blanding. Mailo elsker kød, så selvfølgelig skal han have det. Rofus derimod vil absolut ikke spise det. Jeg har prøvet .. Men så spiser han bare ingenting, så han sulter i stedet, og det synes jeg absolut ikke han skal.
Så derfor har de tørfoder i en skål i buret. Og hver aften får de kød i en anden skål :happy: (dobbelt så dyrt, men sådan er det jo )
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 6:33 pm
Mine får hovedsaligt tørkost - men en gang imellem køber jeg lidt kylling eller kalkun til dem. Og så får de en museunge når jeg har unger Mine er meget sære hvad angår kød
Julie Stuhr Hvalp
Antal indlæg : 144 Alder : 35 Bopæl : Nykøbing F Antal Ildere : 3
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 6:52 pm
Vores får tørkost og det fedt vi skærer fra når vi spiser kød. Og så lidt æggeblomme i ny og næ
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 7:18 pm
vores får begge dele.
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 7:38 pm
Jeg fodrer udelukkende med BARF. både det almindelige og easy-barf :happy:
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 7:48 pm
Mine får barf og easy barf. Og så har jeg tørkost som godbidder og til godbidde-bolden! :rolleye:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 8:35 pm
Vi har en skål tøskost i buret altid. Og derudvoer får de Barf hver eller hver anden dag.
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 8:47 pm
Daisy skrev:
vores får begge dele.
vi ville rigtig gerne barfe 100% men har desværre en der ikke vil røre det og en der kun vil røre det en gang imellem
starshineferrets Hvalp
Antal indlæg : 106
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 9:11 pm
100% Barf för alla illrarna här
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 9:47 pm
Mine får både tørkost og barf. Jeg har desværre 2 gamle, som ikke vil ha barf, så når de engang ikke er her mere (om 30 år) så går jeg over til 100 % barf.
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470 Bopæl : Nykøbing Falster Antal Ildere : 4
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Man Jun 07, 2010 10:42 pm
Vores får kød... Ud over dette får de en skål med modermælkerstatning, lakseolie, vitaminer, kalk og tøtfoder som bliver blendet....
Sølvsten Teenager
Antal indlæg : 558 Alder : 58 Bopæl : Ballerup Antal Ildere : 6
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Tirs Jun 08, 2010 11:42 am
Mine får tørkost og jeg prøver at liste kød og hakket daggamle kyllinger i dem, men de prøver alt for at undgå det. Udover det får de ugentligt æg og olie.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Tirs Jun 08, 2010 4:00 pm
Mine er på BARF. De har dog altid adgang til tørfoder, så derfor har jeg stemt begge dele. De spiser hovedsageligt af barfen, men også en smule af tørfoderet, som jeg putter i en aktivitetsbold, så de skal lave lidt for at få det ud.
Af barf får de lidt af hvert. Lige nu har jeg agerhøne, and, kylling, mus, daggamle kyllinger samt indmad fra kanin i fryseren til dem. Samt de får æg engang imellem (blomme) og hvis de får noget kød hvor der ikke er så meget ben i så får de ducksoup hvor jeg har blendet en del kyllinge og andeben med for kalk.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvilken slags foder får jeres dyr? Tirs Jun 08, 2010 4:01 pm
nåja de får også fiskeolie engang imellem.
Ferretmania Opdrætter
Antal indlæg : 152 Alder : 55 Bopæl : Horsens Antal Ildere : 6
Jeg har stemt begge dele ,for har 2 voksne der under ingen omstændigheder vil røre det.Er dog ved at prøve at omvende dem
Resten får halv dagsration af Barf ,jeg selv mixer ,og fri adgang til tørfoder.Derudover får de hele æg ,fisk og tobisolie ind imellem.Af godbidder bruger jeg tørret Barf.
PiaLyng Teenager
Antal indlæg : 735 Alder : 33 Bopæl : 7140 Stouby Antal Ildere : 9
Marlon får Dyrlægens Killinge foder, mens Santo spiser voksen udgaven Jeg har begge dele til at stå i buret, men de spiser af hver deres skål... De vil ikke have den andens - De kan godt spise af samme skål, men de gider ikke have hinandens foder
Desuden får Marlon rå kylling og æggeblommer Det gider Santo nemlig heller ikke spise
KariN Hvalp
Antal indlæg : 130 Alder : 36 Bopæl : Rødovre Antal Ildere : 3