Ängla Illern 2010 (aflyst)
+4 FerretParadise
Daisy
ilderbanden
Mary
8 deltagere
Forfatter Besked Mary Admin
Antal indlæg : 2625Alder : 36Bopæl : RandersAntal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3 Emne: Ängla Illern 2010 (aflyst) Søn Aug 08, 2010 10:47 pm http://www.freewebs.com/anglaillern/ Ja, overskriften siger sig selv :colgate: Hvem herindefra skal med og hvem tager i med? Og har i nogen champion kandidater med???
For så skal vi jo heppe
Selv kommer jeg med...
Mikka Milkyway Senior
Han
Kastrat
Albino
Angora
Venus Vinus Senior
Tæve
Steriliseret
Andre farver måske? Eller Pastel med Tomte
Korthår
Toruk Macto Na'vi fra Angora Ferretry Junior
Han
Viril
Albino
Angora
Pepsi Pluto Pegasus fra Rainbow FerretsJunior
Han
Viril
Standard
Korthår
Synes godt om Synes ikke godt om
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470Bopæl : Nykøbing FalsterAntal Ildere : 4 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Søn Aug 08, 2010 10:53 pm Vi kommer med:Navn: Pil Farve: Albino / Senior Kønsligstatus: Tæve / usteriliseretNavn: Frettchenkinders Minnie Farve: Standart / Senior Kønsligstatus: Tæve / usteriliseret Navn: Happy Feet Farve: Pastel / Senior Kønsligstatus: Han / UkastreretNavn: Laban Farve: Andre farver / Senior Kønsligstatus: Han / kastreretNavn: Dark Crystal Ferret Ramses Anubis Farve: Andre Farver / Chokolade Solid / Junior Kønsligstatus: Han / Ukastreret Og med lidt held er Laban Champion Kandidat - Han mangler kun en 1. plads, og vi skal min. på 2 andre udstillinger inden da... Så vi krydser fingre.. :colgate:
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084Alder : 47Bopæl : Fr.værkAntal Ildere : 8 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Søn Aug 08, 2010 11:21 pm Vi kommer med: Hope. Albino - junior - Tæve Starlight Malou. Vildtfarvet - Senior - Tæve - Usteriliseret Eximus Eir of Ferretparadise Vildtfavet - Senior - Han - Ukastereret Olsen´s Guns N' Roses Albino - Junior - Tæve Olsen´s Anaya Albino - Senior - Tæve - Usteriliseret (champion kandidat) Den sidste plads mangler. Den bliver udfyldt på Onsdag ;-)
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633Alder : 58Bopæl : KøbenhavnAntal Ildere : 5 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Man Aug 09, 2010 12:25 am Jeg kommer med: Starshine Ferrets Navi of Seduction Junior - Vildtfarvet - Tæve Starshine Ferrets Raging Fire Junior - Vildtfarvet - Han Juana from Angelcastle Senior - Vildtfarvet - Tæve - Usteriliseret Jezebel from Angelcastle Senior - Vildtfarvet - Tæve - Usteriliseret Cyrill Comet From Angelcastle Senior - Vildtfarvet - Han - kastreret Zefyr of FerretParadise Veteran - Vildtfarvet - Han - kastreret Og Jezebel er champion kandidat. :colgate:
starshineferrets Hvalp
Antal indlæg : 106 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Man Aug 09, 2010 10:16 am Jag kommer med Ludvig von Diesel Silver eller Övrig - tomte - kastrerad senior hane - Championkandidat Diamond Ring Adria Viltfärgad - Okastrerad senior hona - Championkandidat Thronos Rokke Amor Viltfärgad - okastrerad senior hane StarshineFerrets Lava of Thunder Viltfärgad - okastrerad senior hona StarshineFerrets Cherry Blossom Hailstorm Viltfärgad - okastrerad senior hona Aylen Viltfärgad - okastrerad senior hona StarshineFerrets Rain of Riot Viltfärgad - okastrerad junior hona White Fang Clematis Viltfärgad - okastrerad junior hane StarshineFerrets Little Miss Oops a' Daisy Silver - tomte -angora- okastrerad senior hona
ilderbanden Opdrætter
Antal indlæg : 470Bopæl : Nykøbing FalsterAntal Ildere : 4 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Man Aug 09, 2010 11:30 am starshineferrets skrev: Jag kommer med Ludvig von Diesel Silver eller Övrig - tomte - kastrerad senior hane - Championkandidat Jeg håber han kommer i silver...
Line Opdrætter
Antal indlæg : 139Alder : 35Bopæl : VanløseAntal Ildere : 3 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Man Aug 09, 2010 11:28 pm jeg kommer med:Faurholts Zamira Senior / Standard / Tæve / SteriliseretYéyé Senior / Andre farver / Tæve / SteriliseretCilleborgs Mazuli Junior / Standard / Tæve / Usteriliseret
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633Alder : 58Bopæl : KøbenhavnAntal Ildere : 5 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Tirs Aug 10, 2010 8:17 am Åh det er så sjovt at se hvor mange konkurrenter der kommer fra Danmark. Jeg er helt sikker på, at vi alle får en fantastisk dag. :happy:
Mary Admin
Antal indlæg : 2625Alder : 36Bopæl : RandersAntal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Tirs Aug 10, 2010 10:03 am Jeps, det er jeg også helt sikker på. Jeg glæder mig helt enormt :colgate:
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084Alder : 47Bopæl : Fr.værkAntal Ildere : 8 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Tirs Aug 10, 2010 12:24 pm det bliver så tæske æske hyggeligt.
og min svigerfar skal se hvad det er for noget, bliver lidt spændende
lussingen Nyt medlem
Antal indlæg : 8Alder : 49Antal Ildere : 4 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Tirs Aug 10, 2010 4:55 pm Jeg skal også med :happy:
Jeg skal have følgende kræ med:
Speedy, senior, han, kastreret, mørk vildtfarvet.
Loke, senior, han, kastreret, silver
Minnie, senior, tæve, steriliseret, angora standart
Inani, senior, tæve, steriliseret, standart.
Jeg glæder mig vanvittigt meget til at skulle afsted
Mustela Nyt medlem
Antal indlæg : 7 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Tirs Aug 10, 2010 5:20 pm Jeg skal også afsted, og medbringer alle mine børn
Mustela, senior, tæve, neutraliseret, albino Holger, senior, han, neutraliseret, standard Kullehulle, senior, han, implantat, albino Russia, senior, tæve, ej neutraliseret, albino Kalosa, senior, tæve, implantat, albino angora Og Furo som burkammeret
Mary Admin
Antal indlæg : 2625Alder : 36Bopæl : RandersAntal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3 Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst) Tirs Aug 10, 2010 5:27 pm Glæder mig også helt vildt sindsygt meget
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Ängla Illern 2010 (aflyst)
Ängla Illern 2010 (aflyst)