Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Skal i ha hvalp(e) i år? Tors Apr 07, 2011 8:34 pm
Jeg sidder her og venter på at min hvalp bliver produceret, og jeg kan bare ikke vente. Det bliver så spændende.
Men sidder og tænker, skal i have hvalpe i år? Og har I en idé om hvad i kunne tænke jer.. Selv håber jeg på en albino eller pastel pige
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Tors Apr 07, 2011 9:28 pm
Hvis jeg får hvalpe så regner jeg med at beholde 2 hvalpe
cille Opdrætter
Antal indlæg : 477 Alder : 52 Bopæl : Assens/ ved Mariager Antal Ildere : Mange
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Tors Apr 07, 2011 10:56 pm
Jeg skal da også beholde lidt...hvis ellers der kommer nogen: Men ved ikke helt endnu hvor mange
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Tors Apr 07, 2011 11:21 pm
Vi beholder helt sikkert en fra kuldet mellem Shiva og Pixen til videre avl.. Såfrem hun får nogle self. Og vi har lidt andre tråde ude. Men slet ikke noget fast endnu. Og udover det størstedelen af hvalpene er slet ikke født endnu. Så må jo se hvad der sker og ja.. lidt hemmeligheder skader vel heller ikke noget
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Fre Apr 08, 2011 6:53 am
Ja vi skal ha ny hvalp udefra og så beholder vi muligvis selv en fra anaya og tomsk.
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Fre Apr 08, 2011 10:52 am
Jeg beholder en hvalp fra Emi og Perry til videre avl. Udover det så er jeg skrevet op til en hvalp et andet sted fra.
minority Hvalp
Antal indlæg : 242 Alder : 35 Bopæl : Vejle Antal Ildere : 6 <3 Santo, Marlon, Lucifer, Bellatrix(Maiya), William og Willow(Ginni)
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Fre Apr 08, 2011 6:07 pm
Jeg har allerede fået en hvalp i år nemlig lille Willow som er født den 7. januar Så hun har lige fået sit 12 ugers stik Så jeg har taget forskud på hvalpe kulderen i år
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Fre Apr 08, 2011 7:48 pm
Hvis Aylen får hvalpe, så skal jeg beholde en derfra til avl. Og så skal jeg have en udefra også.
Eliza Opdrætter
Antal indlæg : 175
Emne: Sv: Skal i ha hvalp(e) i år? Lør Apr 09, 2011 5:22 pm
Jeg satser meget på der kommer dejlig avlstæve fra Aylen og så skal jeg også have en udefra..