Det er dog med en følelse af nederlag, at jeg allerede efter kun en uge, må tilstå at jeg nok har bedst af at sælge min lille han-ilder hvalp Darwin.
Forstå mig ret, han er en rigtig fin ilder, og opfører sig (af en ilder at være) rigtig pænt. Han bider af og til, men det er ikke slemt. Jeg har rigtig gode erfaringer med at rose ham fra bideri, og har allerede lært ham at komme når man kalder.
Jeg sælger ham dog fordi jeg personligt har måtte indse at ildere nok ikke er et kæledyr for mig. Jeg har prøvet en før, og man falder jo let for deres utrolige charme, men jeg har bare ikke tålmodigheden til et dyr der er så afhængig af mig (Han er bestemt ikke glad for at være alene hjemme i længere tid... Men hvem er også det?).
Da jeg købte ham lovede jeg mig selv at jeg ville tage hans opdragelse som en udfordring. Noget jeg håber hans nye (faste!) ejer også vil. Jeg er stor tilhænger af klikkertræning og posetiv forstærkning, og har på kun denne uge jeg har haft ham, som sagt haft rigtig god erfaring med det. Så det håber jeg selvfølgelig hans kommende ejer også vil bruge, for jeg er næsten sikker på at der vil komme en rigtig fin og god ilder ud af ham hvis han roses rigtig ofte når han er god
Tidligere erfaring af ildersalg har vist, at trods jeg specifikt beder om at dyret går til et fast hjem, fandt jeg ud af at den alligevel fik 1-2+ forskellige hjem siden mig, og dette vil jeg helst ikke have sker igen!
Darwin har dog ikke haft andet hjem end mit, siden opdretterens hjem.
Jeg bor i Skanderborg, og har desværre ikke mulighed for fragt af nogen art.
Han har ikke noget udstyr (transportkasse må man selv sørge for) men man kan godt få en håndfuld legetøj med i købet hvis man har lyst
Han sælges til 600.
Hurtigste kontakt kan ske via min mail
giesji@giesji.dk (Jeg ved desværre ikke præcist hvor gammel han er, da jeg glemte at spørge da jeg købte ham)