Antal indlæg : 18 Alder : 36 Bopæl : Esbjerg Antal Ildere : 1
Emne: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 7:44 pm
Hei jeg lurer på om det er noen som har ilder hvalper til salgs ? Fint hvis det er noen i nærheten av esbjerg.
Har søgt rundt på opdrættere i de siste dagene,nærmeste jeg har funnet er vejle men de svarer ikke tilbake på min mail
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 8:03 pm
ved fra mig selv det ikk altid er der er en ilder der passer til en lige i nabobyen. nogen gange må man rejse en time(eller mange) for at hente lige den ilder der passer perfekt til en. men fortæl lidt om dig selv, hvad du kan byde en ilder, hvad du forventer af ilder og opdrætter og om du ønsker en han eller en tæve og hvilken farve står højst på din ønskeliste. det kan være der sidder nogen i dit område som måske læser denne tråd og så er det meget rart med lidt oplysninger om sig selv osv
Bambi88 Nyt medlem
Emne: Sv: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 8:29 pm
Okey jeg har ikke noe imot å kjøre en time eller to
Men litt om meg: Jeg har aldri haft ilder før men har haft nesten ALT fra esel,chinchilla til land-skilpadder. Er vandt til å ha masse dyr rundt meg hele tiden siden jeg kommer fra gård oppe i Norge Bor nå i Esbjerg med min kjæreste. Har alltid hatt lyst på ilder men har ikke kjøpt det pga de trenger mye tid. Nå har jeg mye av tid siden jeg har blitt syk og ikke kan være mer i arbeid. Vi har også masse av kjærlighet og omsorg til overs
Jeg har mest lyst på tæve i farve mellom standar. Har lest mye om ilder, de virker som noen utrolig fine dyr man blir helt forelsket i..De krever mye sosialt og lek og det vet jeg at vi kan gi den..
cille Opdrætter
Antal indlæg : 477 Alder : 52 Bopæl : Assens/ ved Mariager Antal Ildere : Mange
Emne: Sv: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 9:11 pm
Hende i vejle skal man så vist også passe på....bare godt råd. Tror ingen af ilderfolkene har kontakt med denne person mere.
Men I år er hvalpene ikke rigtig kommet endnu, mange har haft tomme tæver eller hvalpene er døde: Men det ser ud til at hvalpene begynder at komme rundt omkring.
Blandt andet her hos mig, men det kuld jeg har nu er alle vist taget. Så har amazing ferret et par hvalpe. Evergreens ildere har så også lige fået kuld, men hende skal du ringe til og have tålmodighed...hun er ikke altid så nem at få fat i(hendes nr står på hendes hp) Ved ikke om ferretmania har fået hvalpe
Bambi88 Nyt medlem
Emne: Sv: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 9:18 pm
Okey da kikker jeg litt rundt på de sidene tusen takk
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 9:23 pm
Ferretmanina's tæve var vist gået tom
Men ja ellers har jeg da nogle hvalpe som endnu ikke er reserveret
Bambi88 Nyt medlem
Emne: Sv: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 9:42 pm
vi er meget interesseret i at komme og kigge på en hvis det er muligt, kan vi finde en weekend hvor vi kan lave en aftale, da vi har en lidt lang rejse frem og tilbage!
Amazing Ferret Opdrætter
Antal indlæg : 1486 Alder : 50 Bopæl : Assens v. Mariager Antal Ildere : 13
Emne: Sv: Ilder hvalp. Man Maj 23, 2011 10:02 pm
Bambi88 skrev:
vi er meget interesseret i at komme og kigge på en hvis det er muligt, kan vi finde en weekend hvor vi kan lave en aftale, da vi har en lidt lang rejse frem og tilbage!
Jamen hvis i bare finder en dato, så skal jeg nok sørge for at være hjemme
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Ilder hvalp. Tirs Maj 24, 2011 12:02 pm
Hvis du ikke har haft ildere før, kunne du så tænke dig at møde 3 ustyrlige stykker inden? .. Det er bare ofte noget HELT andet at læse om dyret og så faktisk se det
Jeg bor nemlig i Varde .. Så der ville jo ikke være så langt for jer.
Bambi88 Nyt medlem
Emne: Sv: Ilder hvalp. Tirs Maj 24, 2011 1:39 pm
Ja det har vi veldig lyst til Ja er klar over det Min mor's kusine har drivet med ildere i noen år.så har vært hos henne titt
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Ilder hvalp. Tirs Maj 24, 2011 1:39 pm
Bambi88 skrev:
Ja det har vi veldig lyst til Ja er klar over det Min mor's kusine har drivet med ildere i noen år.så har vært hos henne titt
I er i hvert fald velkommen!
Bambi88 Nyt medlem
Emne: Sv: Ilder hvalp. Lør Maj 28, 2011 9:22 pm
Så kom min kæreste hjem med ilder igår aften super søt mellom standar farget tæve Så må gjerne låse tråden.. Vi er lykkelige ilder foreldre
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Ilder hvalp. Lør Maj 28, 2011 9:30 pm
Stort tillykke med hende. Håber vi får lov at se billeder af hende. og følge hende og jer i fremtiden herinde
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Ilder hvalp. Søn Maj 29, 2011 9:25 am
Stort tillykke med hende.. Jamen så vil jeg jo også MEGET gerne se nogle billeder.. ih elsker billeder