Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Min første i år! <3 Ons Maj 25, 2011 12:24 pm
På tirsdag rejser jeg, min kæreste og en god veninde (måske to veninder) til Holland efter min nye albino angora dreng GLÆDER MIG SYGT MEGET
Den lille fyr skal hedde Aslan White Star Braveheart, eller Aslan White Star The Brave, måske Aslan White Star our Destiny .. Kan ikke blive helt enig med kæresten hehe
Her er lige et af de billeder jeg har fået, der er to at vælge imellem, men jeg vælger når jeg kommer derned. Dog hælder jeg mest til ham der er til højre... Det er bare at ham til venstre lidt ligner min Mikka ... Men nu må jeg se dem og så vælge!
Jeg blev helt forelsket i ham til højre Men da jeg så endelig flyttede mit blik over til ham på venstre, kunne jeg se ligheden mellem ham og Mikka!
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090 Alder : 36 Bopæl : Varde Antal Ildere : 2
Emne: Sv: Min første i år! <3 Ons Maj 25, 2011 12:41 pm
Ej, hvor er de dog dejlige
Pas nu på at du ikke kommer hjem med begge to
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Min første i år! <3 Ons Maj 25, 2011 12:43 pm
Det gør jeg haha.. For den jeg ikke vælger skal til England
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Min første i år! <3 Ons Maj 25, 2011 12:44 pm
De ser godt nok dejlige og pjuskede ud. Jeg synes den til venstre ser super lille og nuttet ud. Den til højre er også meget sød. Glæder mig til at se hvilken en du vælger
Mary Admin
Emne: Sv: Min første i år! <3 Ons Maj 25, 2011 12:46 pm
Hehe Bawa, det er det jeg mener, den til venstre ligner Mikka hehe Men ham til højre ser ud til ikke at have så meget næsefejl. Glæder mig til at jeg kan stirre dem og en ansigtet og sige, jeg vælger dig!
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Min første i år! <3 Ons Maj 25, 2011 1:08 pm
Nu har jeg billeder i hovedet af Ash der kaster en Pokéball mens han skriger "BULBASAUR, JEG VÆLGER DIG!"....... Glæder mig da til at se hvilken du vælger, hehe. De er begge to søde at se på.
Mary Admin
Emne: Sv: Min første i år! <3 Ons Maj 25, 2011 1:14 pm
Haha, det var også det jeg tænkte da jeg skrev det hehe Tak
Mary Admin
Emne: Sv: Min første i år! <3 Tors Jun 02, 2011 2:47 pm