Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Sov godt elskede Mikka <3

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Mary
Admin
Mary

Antal indlæg : 2625
Alder : 36
Bopæl : Randers
Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3

Sov godt elskede Mikka <3 Empty
IndlægEmne: Sov godt elskede Mikka <3   Sov godt elskede Mikka <3 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 2:48 pm

Mikka, søde smukke skat hjertet
Hvor 11 dage siden ringede madfar til mig, for at fortælle det værste han kunne. Han sagde at du skulle til dyrlæge nu, og at nu var det tid. Jeg nægtede det fordi du havde det ok den morgen, da jeg kørte hjemmefra, og du havde altså selv havde spist noget dagen før. Men du havde det skidt, du havde det rigtig skidt lille ven :’( Du havde skidt blod :’( Jeg brød fuldstændig sammen og vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Jeg var langt væk hjemmefra… Men jeg skyndte mig af sted mod Randers for at hente dig. Du skulle ikke lide mere… Jeg græd hele vejen.. Tænkte kun på dig! Tænkte på alle de minder vi har med dig.
Jeg begynder at ryste og græde hver gang jeg tænker på dig. Du var min første ilder. Du ændrede mit liv fuldstændig! Du er skyld i alt min kærlighed til ildere, og til angora! Jeg elsker dig Mikka, og jeg savner dig så forfærdelig meget :’( Du ændrede mit liv på mange måder, og du har en stor del i den person jeg er i dag. Her er så tomt uden dig. Selvom jeg har 5 andre dyr, og to pasningsdyr her… Så mangler der bare meget! Du er væk, du er der aldrig når jeg går min runde, for at nusse jer alle sammen… Macto er begyndt at sove de steder du lå og sov den sidste tid. Jeg finder ham ofte i din lilla seng. Du elskede den seng… Macto savner dig lige så meget. Han virker trist Sad
Da jeg kom hjem til dig i fredags, lå du og sov. Du var helt afkræftet :’( Du havde det rigtig skidt. Kvalmen var dog forsvundet.. Heldigvis. Vi bar dig rundt til dine venner her i huset. Du snuste til dem alle sammen, og de snuste til dig. Vi gav dig sele på og så satte vi dig ud i græsset. Du nød den friske luft, dog kun i meget kort tid.. Du lagde dig opgivende i græsset. Du var træt, og du virkede klar til at komme af sted herfra.
Vi satte os ind i bilen. Jeg havde taget noget tørret kylling med, det du elsker.. Og så olien.. Masser af olie.. Du spiste faktisk en del på vej ned til dyrlægen, jeg blev helt i tvivl om det nu var det rigtige valg vi tog. Men du slappede også af. Dine øjne var trætte og du var syg. Vi havde kæmpet lang tid dig og mig. Jeg troede faktisk du ville klare den! Du havde det jo rigtig godt for bare 3 dage siden.. Men pludselig fik du voldsom diarré og så tabte du dig mere end tidligere.. Da vi tog af sted vejede du sølle 656 g.
Da vi kom ned til dyrlægen var der en der ville hilse på dig. Der var altid nogen der ville hilse på dig. Du så så sød og kær ud, med dit helt unikke trithår. Selv på dit dødsleje vækkede du interesse hos andre folk! ”Eii, hvad er det, hvor er den sød!” Og sådan var du! Du har hilst på rigtig mange, både børn og voksne, som aldrig har set ildere før. Og du var et pragteksemplar når det kom til personlighed. Du var så kærlig og blid.
… Men så blev det vores tur. Ryan havde presset dig ind i han fuldt bookede dag, igen.. Ligesom dagen inden hvor vi også var dernede. Men nu skulle det være slut. Han sagde også det var slut. Der var ikke mere jeg kunne gøre for dig – du var syg, meget syg :’(

Da Ryan gav dig sovesprøjten var du modvillig. Og jeg tænkte at det her er helt forkert.. Du er ikke klar! .. Jeg gav dig en masse olie hele vejen igennem det.. Lige fra han satte sprøjten i dig, og til du faldt i søvn. Du faldt i søvn på skødet af mig. Du sluprede olie i dig.. Din tunge kørte bare – indtil det begyndte at gå langsommere. Din far var grade færdig. Han er så ked af det. Det er jeg også… Da du sov lagde vi to os på fars skød. Så nød vi stilheden. Vi nød at du ikke længere havde nogen smerte. Du havde fået fred på den smukkeste måde jeg kunne forestille mig. Ryan kom tilbage og han satte den grimme sprøjte i dig. Men jeg pressede det ind. Ingen skulle tage dig fra mig. Jeg reddede dig fra den lorte ejer du havde haft tidligere. Jeg følte jeg reddede dit liv, så det virkede kun retfærdigt hvis det også var mig der tog det fra dig igen. Jeg kunne se livet forsvinde ud af øjnene på dig. De skiftede helt farve. Og så var du væk. Du sov så yndigt. Du var så smuk!
Obduktionen viste kræft i mavesækken. Jeg så det hele selv. Der var ikke noget at gøre, og nu vidste jeg at vi havde truffet det rigtige valg. Det var godt du fik fred.

Vi har begravet dig i madfars forældres have, og du har fået den fineste grav. Din begravelse var helt perfekt, og nu hviler du et sted, hvor vi ofte kan komme og se til dig. Vi har plantet blomsterfrø på din grav. Den bliver rigtig flot til foråret.
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkasgrav

Mikka, Miksen, White Star... Min elskede Miksen. Vi savner dig, vi savner dig hele tiden. Der er spor af dig overalt. Du er overalt. Du er i vores hjerter for altid. Elsket og savnet :’( hjertet

Født: Foråret 2009
Død: 15.07.2011
Sov godt elskede skat, du vil aldrig blive glemt hjertet

Her er lidt billeder af dig fra d. 8 juli. Det var din sidste tur i haven.
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkahoved

Sov godt elskede Mikka <3 Haveoglidtafhvert038

Sov godt elskede Mikka <3 Haveoglidtafhvert026

Sov godt elskede Mikka <3 Haveoglidtafhvert005

Og så nogle billeder fra i vinters. Han var så smuk! Helt perfekt!
Sov godt elskede Mikka <3 008

Sov godt elskede Mikka <3 033

Sov godt elskede Mikka <3 052

Sov godt elskede Mikka <3 IMG_6252

Sov godt elskede Mikka <3 IMG_6255

Og så Bare lidt af hvert fra hans tid hos os hjertet
Sov godt elskede Mikka <3 Billede3116

Sov godt elskede Mikka <3 Billede1989

Sov godt elskede Mikka <3 Billede232

Mikka som hvalp. Han elskede at lege i den her støvle. Der blev hele tiden gemt mad i den Fnis
Sov godt elskede Mikka <3 DSC01313

Mikka og min far. Første gang de mødtes:
Sov godt elskede Mikka <3 DSC01265

Så sød! hjertet
Sov godt elskede Mikka <3 DSC02285-1

Mikka og jeg sidste sommer. Billedet er taget af Anja:
Sov godt elskede Mikka <3 DSC_0466
Sov godt elskede Mikka <3 DSC_0468

Mikka og madfar, vores første forår sammen:
Sov godt elskede Mikka <3 Tokeogmikka-2

Sidste sommer
Sov godt elskede Mikka <3 Beskret2

Sov godt elskede Mikka <3 Beskret3

Sov godt elskede Mikka <3 Beskret4

Sov godt elskede Mikka <3 Beskret7

Sov godt elskede Mikka <3 Beskret8

Sov godt elskede Mikka <3 DSC03064

Venus og Mikka
Sov godt elskede Mikka <3 DSC03058

Billede taget af Anja i julen 2009
Sov godt elskede Mikka <3 DSC_0143

Mikka med hans daværende ynglings legetøj:
Sov godt elskede Mikka <3 P1170657

Fra d. 14 juli
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage008

Og så lidt billeder fra lige inden vi tog til dyrlægen d. 15.. Vi satte ham i græsset, og han nød det. Han snuste rundt i kort tid. Men så lagde han sig ned.. Det var hårdt for ham.
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage059

Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage060

Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage062

Jeg elsker det her billede. Det blik hjertet
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage063

Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage065

På vej ned til dyrlægen fik han lov til at gå rundt i bilen som han ville. Han sov mest i kassen, men gik da også lidt rundt. Her over til far:
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage073

Sidder hos far i bilen
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage077

Og så de sidste billeder jeg har af ham. Lidt fra hans begravelse. Sov godt lille skat :’( .. Jeg elsker dig hjertet
Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage088

Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage089

Sov godt elskede Mikka <3 Mikkassidstedage091

Sidst rettet af Mary Tirs Jul 26, 2011 2:56 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://www.ferretsofmilkyway.dk
Amazing Ferret
Opdrætter
Amazing Ferret

Antal indlæg : 1486
Alder : 50
Bopæl : Assens v. Mariager
Antal Ildere : 13

IndlægEmne: Sv: Sov godt elskede Mikka <3   Sov godt elskede Mikka <3 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 2:52 pm

Sov godt dejlige Mikka Cry
Jeg er glad for jeg nåede at møde dig op til flere gange hjertet

Kondolere mange gange med dit tab Marianne Cry Jeg føler virkelig med dig
http://www.amazingferret.com
Mary
Admin
Mary

IndlægEmne: Sv: Sov godt elskede Mikka <3   Sov godt elskede Mikka <3 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 2:54 pm

Mange tak Erika Cry hjertet
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Sov godt elskede Mikka <3   Sov godt elskede Mikka <3 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 4:13 pm

Sov godt, din dejlige dreng.

Det var rigtig hårdt at læse indlægget - og det viser bare at vi kommer til at holde så meget af de dyr! Det viser bare at du var elsket Mikka! Ikke kun af dine andre pelssøskende, men også af Marianne og Toke - og ja, også af os andre!

Jeg vil også gerne dele nogle billeder af dig .. Fra første gang jeg så dig <3
Dengang var du bare en ælling, som voksede sig stor og flot :')
Sov godt elskede Mikka <3 7317_168258708898_710713898_3633170_6619323_n

Sov godt elskede Mikka <3 7317_168258713898_710713898_3633171_6104671_n

http://www.frkstubba.dk
Mary
Admin
Mary

IndlægEmne: Sv: Sov godt elskede Mikka <3   Sov godt elskede Mikka <3 Icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 4:16 pm

Åhh tak for billederne og dine flotte ord hjertet Mikka og Rofus.. De var sku søde dengang! Smile De fik også deres helt egen hjemmeside Big Smile Hehe
Randi
Nyt medlem
Randi

Antal indlæg : 46
Alder : 39
Bopæl : Skive
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Sov godt elskede Mikka <3   Sov godt elskede Mikka <3 Icon_minitimeOns Jul 27, 2011 1:28 am

Kondolere mange gange :-(
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Sov godt elskede Mikka <3   Sov godt elskede Mikka <3 Icon_minitime

Sov godt elskede Mikka <3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mikka 2 år <3
» Mikka MilkyWay 1 år :D
» Må de godt få malt?
» Tips til at få godt begyndt?
» LUX - Hængekøjer og andet godt!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum