Hvor hurtigt har et implantat haft virkning på jeres dyr?
2 deltagere
Forfatter
Besked
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Hvor hurtigt har et implantat haft virkning på jeres dyr? Tors Maj 05, 2011 7:14 am
Jeg ville bare lige høre hvor lang tid det normalt tager før et implantat virker på en brunstig han?
Har jo hørt 14 dage til 1½ måned før man kan se virkning på hanner, men Macto, min virile dreng, er allerede efter 7 vist meget forandring... Han klister næsten ikke mere, og han kan gå med Mikka (kastreret dreng) uden af angribe ham, og ham har han ikke kunnet med i lang tid. Så det er jo bare dejligt
Men hvor lang tid har det taget før man har kunnet se virkning på jeres hanner der har fået implantat?
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Sv: Hvor hurtigt har et implantat haft virkning på jeres dyr? Tors Maj 05, 2011 11:34 am
Der gik omkring to uger før Pesto's nødder var normal størrelse igen
Mary Admin
Antal indlæg : 2625 Alder : 36 Bopæl : Randers Antal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3
Emne: Sv: Hvor hurtigt har et implantat haft virkning på jeres dyr? Fre Maj 06, 2011 9:59 am
Okay.. Jeg kan også se Macto er ved at blive hvidere på maven, så han har nok også skruet ned for markeringen. Er godt nok overrasket over hvor hurtigt det går
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hvor hurtigt har et implantat haft virkning på jeres dyr?
Hvor hurtigt har et implantat haft virkning på jeres dyr?