Drømmer jeres dyr?
Forfatter Besked Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090Alder : 36Bopæl : VardeAntal Ildere : 2 Emne: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 6:42 pm Jeg tog lige rofus i at drømme.
Han peb og sagde sjove lyde og så ville jeg lige se hvad han lavede og så lå han og sov og fægtede med forbenene.
Er der nogen af jeres der drømmer?
Synes godt om Synes ikke godt om
Mary Admin
Antal indlæg : 2625Alder : 36Bopæl : RandersAntal Ildere : 4 drenge og 3 piger!. <3 Mikka i mit hjerte <3 Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 6:52 pm Ja ofte.. ligger og spjætter med poterne, og så siger de knirkelyde.. SÅÅÅ SØDT :rolleye:
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060Alder : 36Bopæl : ÅrhusAntal Ildere : 9 Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 7:12 pm Mine drømmer også tit. Spjætter med poter og det hele.
Har også et par stykker der snorker
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090Alder : 36Bopæl : VardeAntal Ildere : 2 Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 7:13 pm bawa skrev: Mine drømmer også tit. Spjætter med poter og det hele. Har også et par stykker der snorker snorker?
lyder det ligesom når mennesker gør det?
Bawa Opdrætter
Antal indlæg : 2060Alder : 36Bopæl : ÅrhusAntal Ildere : 9 Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 7:14 pm VIDEO Helt op med lyden, så kan du selv høre det
Det er Emma der snorker i videoen.
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090Alder : 36Bopæl : VardeAntal Ildere : 2 Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 7:19 pm
Lea Nyt medlem
Antal indlæg : 74Alder : 33Bopæl : SøllestedAntal Ildere : Balou R.I.P <3 Sofus Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 8:52 pm Det er så sødt (: Min Balou Drømmer også kommer med forskellige lyde (: (tror lidt vi ligger og snakker med hinanden i søvne jeg gør det samme nemlig og snakker)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 9:25 pm Vi har prøvet og vågne en nat hvor montana Skreg i vildens sky. hun drømte simpelhent fordi der lå ingene ildere omkring hende. (det var dengang vi lige havde fået hende)
Stubba Stifter
Antal indlæg : 4090Alder : 36Bopæl : VardeAntal Ildere : 2 Emne: Sv: Drømmer jeres dyr? Man Apr 26, 2010 9:54 pm hahah
hvor sjovt.
Jeg har bare aldrig lagt mærke til det før
..
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Drømmer jeres dyr?
Drømmer jeres dyr?