Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Har jeres dy det varmt?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Louise V
Hvalp
Louise V

Antal indlæg : 120
Alder : 35
Antal Ildere : 1

Har jeres dy det varmt? Empty
IndlægEmne: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 4:44 pm

Mine to er godt nok ved at dø af varme, især julius Sad
Det er meget svært at gøre ham tilfreds..

Min mor blev helt bekymret igår da han bare lagede sig fladt ned i midten af deres udendørs bur..
(de var på ferie mens vi var på festival)

Hun gav dem både parasol op ved deres bur, baljer med koldt vand og isterninger osv..

vi haer fået dem hjem idag og julius er stadigvæk ved at koge over så nu har jeg sat en luft blæser ind ved deres bur så de,
forhåbentligt bliver kølet ned..

Hvordan klare jeres denne varme?? :what:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 4:47 pm

Vores fik et fad med vand i dag. Og de elskede det. Men ellers tager de det faktisk ret godt syndes jeg. Det er mest Micko med den store pels der lider en smule i varmen. Men han elsker at bade, så vi lader dem lege med vand engang i mellem.
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Alder : 36
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 7:57 pm

Mine dyr har det også rigtig varmt.
Jeg har åbnet døren ud på badeværelset, så de kan ligge derude og køle ned. Derudover har jeg - efter et fif fra Bawa - flasker med is inde i buret. (altså en flask med vand i fryseren, og så når den er frossen kommer den i en sok Smile)

Derudover har vi også alle vinduer åbne og blæseren tændt.
Det er sgu lidt synd for de små syr ;/
http://www.frkstubba.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 8:15 pm

vi har frosne flasker i håndklæder inde hos vores totter og hos ferie børnene Big Smile og de Nyder det trods de sover meget
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 9:21 pm

mine er også SÅ varme.
De gider ikke lave noget. Får så ondt af dem.
Herhjemme har vi blæser på, frisk vand flere gange om dagen, køligt bad, isterninger, fryseelement i buret.. føler bare ikke man kan gøre nok.
Men overvejer snart at gå en tur med dem til lidt græs- det har lige regnet og det er ikke så varmt mere. Så håber det kan køle dem.
PiaLyng
Teenager
PiaLyng

Antal indlæg : 735
Alder : 33
Bopæl : 7140 Stouby
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 1:01 am

Mine har det også ufatteligt varmt. Vi har vinduer åbne, og blæseren køre. Jeg skal til at lave den nederste etage i buret til et "kølerum" - så de kan ligge sig derned og blive kølet af..

Zukqu gav mig et chok igår, fordi han havde det ufatteligt varmt, så han slappede 150% af, og det så ud som om han ikke trak vejret..
http://www.Lyngsverden.weebly.com
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Alder : 36
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 6:53 pm

Mine dyr har det konge! :happy:
Der er hverken for varmt eller for koldt heroppe.
Det er helt fantastisk ..
http://www.rainbow-ferrets.dk
Louise V
Hvalp
Louise V

Antal indlæg : 120
Alder : 35
Antal Ildere : 1

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitimeMan Jul 12, 2010 7:49 pm

Mange gode svar =)

De har nu fået drikke dunk med isterninger og de har fået fryse elementer ind og ligge med og blæser..

Men de kan desværre ikk bare rande rundt herhjemme da vi jo også har hund og to katte og de vil gerne have dørene åbne også.. ( Vi bor jo i sommerhus)

PiaLyng: det var præcis det julius gjorde da mor passede ham.. men han har fået det beder igen.. =)

Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Har jeres dy det varmt?   Har jeres dy det varmt? Icon_minitime

Har jeres dy det varmt?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Drømmer jeres dyr?
» Chip; husk at få registreret jeres dyr :)
» Hvilken slags foder får jeres dyr?
» Hvilken slags sele bruger I til jeres dyr?
» Hvor hurtigt har et implantat haft virkning på jeres dyr?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere

:: Andet
-
Gå til: