Antal indlæg : 2060 Alder : 36 Bopæl : Århus Antal Ildere : 9
Emne: Godt eller dårligt hvalpeår i år? Tors Jun 09, 2011 2:55 pm
Tjo, det må tiden jo vise, hehe Det er da altid noget at vi er flere om at have et underligt hvalpe-år! Men mon ikke det nok skal lykkes for jer denne gang. Det tror jeg
Sidst rettet af Stubba Fre Jun 10, 2011 5:12 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Splittet fra tråden 'Sunny Ferret La Luna ( Fnug) & Pixel Lionheart - 2011'.)
Dark Crystal Ferret Teenager
Antal indlæg : 675 Alder : 42 Bopæl : Kalundborg - Vestsjælland Antal Ildere : 10
Emne: Sv: Godt eller dårligt hvalpeår i år? Tors Jun 09, 2011 5:32 pm
Det håber jeg da. Hun ser mere drægtig ud denne gang. Men hun snød mig godt og grundigt sidste gang, for troede altså der var noget. Både pga, hendes vægt og så at hun opførte sig.. Men så var det bare snyd!
Og det med hvalpe året.. Ved der er mange der snakker om det ja.. Også i udlandet
Daisy Opdrætter
Antal indlæg : 2084 Alder : 47 Bopæl : Fr.værk Antal Ildere : 8
Emne: Sv: Godt eller dårligt hvalpeår i år? Tors Jun 09, 2011 11:26 pm
Vi krydser fingre for hun venter nogen skønne hvalpe. Og ja syntes godt nok også man høre om mange ting i år mht hvalpe eller rettere mangel på samme.
FerretParadise Opdrætter
Antal indlæg : 633 Alder : 58 Bopæl : København Antal Ildere : 5
Emne: Godt eller dårligt hvalpeår i år? Fre Jun 10, 2011 12:19 pm
Jeg har da ellers hørt om mange store kuld i år, så jeg har ikke oplevelsen af, at det er et dårligt hvalpe år.
A_M_T Hvalp
Antal indlæg : 354 Alder : 35 Bopæl : Oure, fyn Antal Ildere : 6 Drenge!
Emne: Sv: Godt eller dårligt hvalpeår i år? Fre Jun 10, 2011 6:16 pm
Jeg sys det er et dejligt hvalpeår, for jeg har indtil videre fået en lille(stor) drømmehvalp ved navn Lupus Lapis Lazuli! Og så venter der sig en mere som jeg håber blir ligesådejlig som min lille Lups!
Eliza Opdrætter
Antal indlæg : 175
Emne: Sv: Godt eller dårligt hvalpeår i år? Fre Jun 10, 2011 6:32 pm
Jeg synes nu heller ikke jeg helt kan genkende den der med det er et dårligt hvalpe år..
Jeg synes det kunne være lidt sjovt hvis der var flere der ville skrive i den tråd der er om parringers længde på topia for så kunne man se om det havde en betydning med måden det gøres på.
Men jeg synes altså ikke det er et dårligt år når der er kommet flere store kuld.