Jeg har kun købt hos opdrætter 1 x før... og snart køber jeg jo hos opdrætter for 2. gang.
1. gang... var jeg lidt i vildrede, om hvad jeg specifikt sku kigge efter, men besøgte opdrætter og syns om de andre dyr de havde, og syns også om opdrætteren... det blev til et venskab... der nu er stoppet (en længer historie I nok skal få en anden gang)!!
Nu køber jeg jo Kawa Emil hos Olsens Ilder Opdræt... jeg har oplevet deres dyr nogle gange på udstillinger, og sføli også oplevet Daisy og hendes mand... og syntes rigtig godt om dem. Jeg har haft en del kontakt med Daisy.. både omhandlende fritter og private ting... og har naturligvis været hjemme hos dem (deeeejlig kaffe
)
Og jeg GLÆDER mig til at købe guldklumpen af dem, og til den fremtidige kontakt mellem dem og mig
Så for mig er det der er vigtigst, at JEG føler mig tryk ved opdrætter, kan se de dyr de ellers har, deres omgivelser og sind.... og føler der er en god kontakt med opdrætter.... og jeg lader mig ikke berører af rygter (oplevede jeg ved 1. opdrætter) ... før jeg selv har oplevet de ting rygterne fortæller, lader mig ik påvirke af andre, vil gøre mig mine egne erfaringer. Og vider giver ikke selv rygter jeg hører fra andre, men KUN egne oplevelser!!