Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Ilder opdrætter link søges

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst
Anonymous

Ilder opdrætter link søges Empty
IndlægEmne: Ilder opdrætter link søges   Ilder opdrætter link søges Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 8:49 am

vi sad til aften og ledte efter mine gamle links til ilderopdrætter, bla for at se på silver ildere. Jeg ledte efter linket til Carmen fra Angelcarsel. og vi fandt også linket. men det virker til at siden er nede, for flere af siderne er væk eller virker ikke, og menuen er også væk Er der nogen herinde der ved om Carmen er stoppet med at opdrætte?? Her er det link vi fandt, så i kan se hvad vi snakker om.. Syndes bare det virker underligt hvis hun var stoppet, for hun har jo været med længe jo!!??..
www.frettchenfreunde-bochum.de
Tilbage til toppen Go down
Bawa
Opdrætter
Bawa

Antal indlæg : 2060
Alder : 36
Bopæl : Århus
Antal Ildere : 9

IndlægEmne: Sv: Ilder opdrætter link søges   Ilder opdrætter link søges Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 12:42 pm

Nu må du ikke hænge mig op på det, men jeg mener at hun er stoppet.
Om det er for altid, det ved jeg ikke. - Og om det var hende, er jeg heller ikke sikker på Smile Blush
Men det navn siger mig et eller andet.
http://www.rainbow-ferrets.dk
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ilder opdrætter link søges   Ilder opdrætter link søges Icon_minitimeLør Apr 03, 2010 1:15 pm

Okay, hm jamen hun har self også været opdrætter i mange år, så måske hun tranger til en pause. Bare synd for hun har virkelig nogle smukke dyr udover alle de smukke hvalpe hun har avlet.. Hjerte
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ilder opdrætter link søges   Ilder opdrætter link søges Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 8:23 pm

Jeg mener hun er stoppet efter at have mistet dyr i en ulykke, men måske har jeg misforstået noget.
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ilder opdrætter link søges   Ilder opdrætter link søges Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 9:51 pm

Ok, uha det lyder ikke godt.. Stakkels hende.
Gæst
Gæst
Anonymous

IndlægEmne: Sv: Ilder opdrætter link søges   Ilder opdrætter link søges Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 12:55 pm

Anne ved du hvad der er sket med hendes dyr, i den ulykke der? Sad
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ilder opdrætter link søges   Ilder opdrætter link søges Icon_minitime

Ilder opdrætter link søges
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ilder søges:):)
» Ilder dims til de kære ilder ejere
» Hvad ser i på hos en opdrætter?
» Hvornår kan man definere sig som opdrætter?
» Hvad er en god opdrætter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Avl m.m.

:: Avl & genetik
-
Gå til: