Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Log indNyeste billederTilmeldPortalForumforside

Hvad er en god opdrætter

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
PiaLyng
Teenager
PiaLyng

Antal indlæg : 735
Alder : 33
Bopæl : 7140 Stouby
Antal Ildere : 9

Hvad er en god opdrætter Empty
IndlægEmne: Hvad er en god opdrætter   Hvad er en god opdrætter Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 5:55 pm

Jeg er meget nysgerrig efter at vide hvad en god opdrætter er i jeres øjne Smile?
Hvad "forlanger" i af en opdrætter, for at ville købe dyr hos dem osv.

Tilbage til toppen Go down
http://www.Lyngsverden.weebly.com
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Alder : 36
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Hvad er en god opdrætter   Hvad er en god opdrætter Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 5:16 pm

I mine øjne er en god opdrætter en der opdrætter for lystens skyld og ikke for pengenes skyld. Han/hun ønsker at opdrætte fordi de har interesse i dyret m.m.

For at jeg vil købe en ilder hos en opdrætter ønsker jeg, at jeg føler det er en god handel (altså at jeg ikke bliver snydt Tongue) .. Derudover ønsker jeg at opdrætteren er ærlig. fx. hvis der er en hvalp der bider lidt - SÅ SIG DET! der er intet værre end at få et dyr hjem og det så bare er helt modsat af hvad man har fået af vide. Så derfor. ærlighed!

.. Det er ca det jeg synes Smile
http://www.frkstubba.dk
ilderbanden
Opdrætter
ilderbanden

Antal indlæg : 470
Bopæl : Nykøbing Falster
Antal Ildere : 4

IndlægEmne: Sv: Hvad er en god opdrætter   Hvad er en god opdrætter Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 7:06 pm

For mig er der en stor forskel på hvem jeg vil kalde for opdrætter og så dem ( her i blandt os selv ) der gerne vil have et par kuld eller 5... Blink

For at jeg vil kalde nogle for en god opdrætter skal de have en rigtig stor viden omkring ilder ( foder - stamtavler - sygdomme m.m. )... En man kan ringe til hvis alt går galt og som så kan hjælpe en.
Det Stubba skriver, er bare noget jeg forventer af alle mennesker der har dyr... Tongue ... Men selvfølgelig må en opdrætter ikke snyde.. Blackeye

Jeg kan godt lide jeres nye smileys... Clown
http://www.ilderbanden.dk
Stubba
Stifter
Stubba

Antal indlæg : 4090
Alder : 36
Bopæl : Varde
Antal Ildere : 2

IndlægEmne: Sv: Hvad er en god opdrætter   Hvad er en god opdrætter Icon_minitimeOns Aug 18, 2010 8:09 pm

ilderbanden skrev:
For mig er der en stor forskel på hvem jeg vil kalde for opdrætter og så dem ( her i blandt os selv ) der gerne vil have et par kuld eller 5... Blink

For at jeg vil kalde nogle for en god opdrætter skal de have en rigtig stor viden omkring ilder ( foder - stamtavler - sygdomme m.m. )... En man kan ringe til hvis alt går galt og som så kan hjælpe en.
Det Stubba skriver, er bare noget jeg forventer af alle mennesker der har dyr... Tongue ... Men selvfølgelig må en opdrætter ikke snyde.. Blackeye

Jeg kan godt lide jeres nye smileys... Clown

Hehe. Selvfølgelig forventer jeg også at en opdrætter har en stor viden om ildere Tongue og det skal være en man kan komme til, hvis man har brug for hjælp.

men jeg synes en god opdrætter bør være en der ved hvad for noget foder de får, hvorfor .. og som kan hjælpe købere med at give ilderen den rette kost m.m. Smile

og tak fordi du godt kan lide smileyerne Big Smile vi er stadig igang med at kigge på flere. Hehe.
http://www.frkstubba.dk
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hvad er en god opdrætter   Hvad er en god opdrætter Icon_minitime

Hvad er en god opdrætter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» opdrætter ris/ros
» Opdrætter trådene
» Hvad ser i på hos en opdrætter?
» Hvornår kan man definere sig som opdrætter?
» Ilder opdrætter link søges

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: 

Alt om ildere

:: Andet
-
Gå til: